33+2de doğum yaptım kızım 16 gün kuvözde kaldı. Kilo da verebilir, her şey yolunda giderken bi anda değişebilir de 🤷🏻♀️ biz oral beslenmeye geçmiştik ilk hafta hatta emziriyordum da sonra ertesi gün bi gittim yorgunmuş ememiyormuş tekrar hortumla beslenmeye döndü. Sonra tekrar toparlandı. Şükür evdeyiz şuan 58 günlük oldu. Tez zamanda kavuşursunuz inşallah 🙏🏻