Nurcannnnnnn dün sezaryen doğum yaptım. Çantamı normal doğum çantasına göre hazırlamıştım aslında sonradan da ekstra hiç bişey koymadım. Çoğu şeyi kullanmadan yarın taburcu olacağım :) bende baş ağrısı olmadı kahveye gerek duymadım. Sıcak su torbasına ihtiyaç oluyor kesinlikle hiç aklıma gelmezdi açıkçası, hastane verdi Allahtan. Bir de ben ped filan almıştım ama gelen kanamayı ilk etapta ped depend filan paklamaz, hasta bezi kullanıyorum onu da hastane verdi. Bebek için bir şey diyemem çünkü benim götürdüklerim zaten hiç biri kullanılmadı çünkü bebeğim küveze gitti 🤷🏻♀️🤷🏻♀️