Remziye44_bosdan Gungorende ıkamet edıyorum. Buralarda tavsıye edecegınız bı hastane varmı acaba. Bezmıalem hastanesıne gıdıyordum. Kendı doktorum doguma gırmıyomus. O yuzden baska hastane arayısına gırdım. Bu arada 31 haftalıgım