Dilara1903 Stetoskop ile bebeğin kalp atışlarını dinleyen annelerimiz var mı acaba? Kaçıncı haftadan sonra duymaya başladınız?
Oysul Dilara1903 34 haftalık oldum, iyi de bir steteskobum var ama hala bulamadım 😅🙈genelde 30 dan sonra duyarsınız demişti dr bana ama ben beceremedim 😅😅 hatta bayağı bir zaman önce bu konuyla alakalı post açmıştım o zamandan bu zamana değişen bir şey olmadı 🤣
Dilara1903 Oysul ahahahah 😂 ben de 20 olacağım yarın, bugün dinlemeye çalıştım dinleyemedim bilenlere sormak istedim😄 neden duyamıyorsunuz acaba çok mu hareketli veya deriniz mi kalın ? Tamamen uyduruyorum bunları ilgisi var mı bilemem😄