Sevil2204 Sanırım biraz yanlış anlaşıldım linç yiyecem bu postta🤭😄 Tabiki öncelikle sağlıklı olması çok şükür bi sıkıntısı yok☺️ Kilo konusunda hiç takıntılı biri olmadım,ikiz kardeşlerimden biri 1.300 diğeri de 1.600 gr doğdu ama maşallah şimdi çok iyiler☺️🥰