44Queen merak etmeyin birisinin ben içtim birşey olmadı demesiyle herhangi birşey kullanmıyorum, insan sağlığını tehlikeye atmayacak kadar bilinçli birisiyim. İnsanların tecrübelerini öğrenmekte size birazda olsa birşey katar. Konuyuda uzatıp laf söylemeye falan çalışmayın bende sağlıkçıyım, sadece buradaki insanlarada danışmak istedim.
Bunu bu kadar dert ediyorsanız alttan muayne ettirmeyi yanlış bulan ve ettirmeyenler var gidip onlara birşeyler söyleyebilirsiniz orası sizin için daha iyi bir tartışma ortamı olur