Kfydn Bu ay o kadar hevesliydim ki kasık ağrısı bel ağrısı ara ara mide bulantıları ama sonuç gene negatif
Niisanannesii Kfydn test çeşitlerini tam bilmiyorum ama, erken gebelik testi mi yaptınız? Normal gebelik testlerinde En doğru sonuç için adetinizin 7 gün flan geçmesini bekleyin bir umut inşallah hamilesinizdr
Hfze35 Kfydn umudunuzu yitirmeyin geç döllenme olabilir belirti varsa hissedersiniz zaten test için bekleyin biraz
Mavi_- Kfydn aynen bende öyle canım sendeki belirtilerin hepsi var bugün erken gebelik testi yaptım negatif 😔
Zeynep_18 Kfydn adet geçmesini bekleseniz iyi olur bence geç döllenme olabilir canım,, benim adetten önce yaptığım testte çıkmıştı ama benimki erken döllenme olduğu içindi😊🥰 Allah kucağını boş bırakmasın inşallah 🌼
Kfydn Mavi_- canım merhaba test yaptın mı benim adetim bi gün geçikti 2 gün önce test yaptım negatif çıktı sende durum ne
Mavi_- gel_artik_bebegim bende çok üzüldüm 😔 yinede pazartesi gününü bekliyorum ama olsa illaki erken gebelik testinde çıkardı yani şu an bile kasığım aşırı şekilde ağrıyor belim ağrıyor ve sürekli midem ağzıma geliyo kusacak gibi yani bu belirtiler ne başka bir şeyler mi var anlamadım ki
Kfydn gel_artik_bebegim bilmiyorum canım inşallah rabbim daha fazla uzatmadan verir 5 sene oldu bekleyeli bi kere düşüğüm oldu hiç olmasa bu kadar üzülmezdim herhalde bi kere oldu neden olmuyor şimdi anlamıyorum
gel_artik_bebegim Mavi_- ben de pazartesi her ihtimale karşı test vericem olsaydı erken gebelikte çıkardı diye düşünüyorum bir komşumuz rüyasında beni görmüş gebelik testi yapmışım pozitifmis ona göstermeye gitmişim rüyasında bir de rüyamda bana isimsiz bir kargo geldi içinden bir sürü hayvan yavruları cıktı avuç kadardi hepsi hepsini kutuya koydum bir tanesi elimde kaldı artık herseyi gebelige yormaya başladım ama hiç belirtim yok benim midem ağzıma geldi birkax kez ama gastridim var 2 gündür ilacımı almıyorum ondan diye tahmin ediyorum kasık ağrım var bel ağrım var ama kilolu bir insanım bel ağrım normalde de oluyor kistten dolayı kasık ağrım normalde de oluyor bence hsmile değilim ilk düşüğümde vajinamda ağrılar zonklamalar olmuştu öyle anlamıştım bu sefer yok
Trabzon6161 Mavi_- bende aynıyım benim de yarın regl günüm aynı belirtiler bende de var ama cesaret edip yapamadım
Mavi_- gel_artik_bebegim evet canım benimde ilk hamileliğimde öyleydi kasık ağrısından yürüyemiyodum bile göğsüm yumuşak ama dokununca çok acıyodu rahimde zonklama oluyordu sneinde dediğin gibi ama bu ay öyle belirtilerim yok bebeği geçtim inşallah kist oluşmamıştır diye dua ediyorum çünkü bi de kisti eritmekle uğraşıyoruz bu ay da pes etmeden denicem bakalım nolacak
Niisanannesii Kfydn o zaman daha erken bence çünkü Ben adetim geçtikten 2 gün sonra yaptım negatifti. Adet olmayınca 10. Günde tekrar yaptım pozitif çıktı. Doktora gittiğimde geç döllenme olduğunu öğrendimm. Biraz daha bekleyin moralinizi bozmayın 😊
Mavi_- Kfydn mide bulantısı belki psikolojik olur dicemde kasık ve bel ağrıları psikolojik bi durum olamaz diye düşünüyorum benim kasıklarım daha önce hiç ağrımazdı 5 ay önce kürtaj oldum o günden beri sürekli sol kasığım ağrıyo bıktım artık çevremdekiler diyo sol kasığın düşmüş olabilir bi çektir istersen faydası olur diyolar bana biraz saçma geliyo ama az kaldı bana onuda yaptıracaklar sonunda hacamat bile yaptırdım ya inanmadığım He r şeyi tek tek yapıyorum belki faydası olur diye
gel_artik_bebegim Kfydn aynen canım benim de 3.5 sene oldu tam ümidi kestim tamam dedim benim çocuğum olmayacak ben bunu kabullendim eşimle mutlu olmaya bakıcam cocuk mevzusunu kapatıcam dedim hatta bir kız bir erkek evlat edinmeyi bile düşünüyordum rüyamda da gördüm bunu evlat edindiğimi aynı ay hamile kaldım hayatımda ilk kez o çift çizgiyi gördüm ya o kadar sevindim ki sanki hayatımdski tüm boşluklar dolmuştu mutlulugum fazla uzun surmedi 2 gün sonra düşük yaptım toparlanmam zor oldu başkalarına göre sadece bi kimyasal düşük bana göre öyle degildi
Kfydn Mavi_- öyle oluyor canım ilk düşüğümde bana neler neler dediler al basması olmuştur dediler bi daha hamile kalırsan kilit taktır okutarak dediler hocaya git dediler dediler de dediler işte hiç birini yapmadım ama yavaştan inanmaya başladım artık
gel_artik_bebegim Mavi_- aynen benim de hiç kasigim ağrımazdı sadece üşüyünce ağrırdı 2 ay önce kimyasal düşük yaptım o günden beri ağrıyor sol kasigim doktora sordum kistten dolayı dedi ams bu kist bende hep vardı neden düşükten sonra ağrıyor
Kfydn Niisanannesii rabbim sağlıklı uzun ömürler versin evladınıza inşallah bekliyorum bakalım bi Ümit daha
Kfydn gel_artik_bebegim kesinlikle öyle değil canım çok iyi anlıyorum seni rabbim inşallah en koşa zamanda isteyen herkese nasip etsin
Mavi_- Kfydn bende kasık çektirmesini düşünüyorum ama çok kararsızım ne kaybedebilirim ki denemekle diyorum ama ya zararı falan olursa bir şeye bir yerime diyede korkuyorum kistlerim hep sol yumurtalığımda oluşuyo ve sol yumurtalıkta yumurta oluşmuyo gelişen yumurtaların hepsi sağda o yüzden işkilleniyorum bu durumdan