Merhaba sevgili anneler :) size bir şey sormak istiyorum. Şu an 11+3 hafta hamileyim. Progestan’in hem iğne hem hapını kullanıyorum. İlk iki kutu iğne ve hapta hiç hir şekilde sivilcelenme falan olmadı. Fakat ikinci kez yazdığında doktor yani 3. Kutu iğne ve hapta çok fazla sivilcelenmem var sizlerde de böyle bir yan etki oldu mu ? Göğüslerim, suratım, yüzüm her tarafım patır patır sivilce oldu :(