Kızlar bugün kontrole gittim 2cm açılmam varmış doktor pazartesi yatış yapalım suni sancıyı deneyelim dedi bende normal doğurmayı çok istiyorum ama suni sancıdan korkuyorum da bu konuda bilgisi olan var mı çok mu dayanılmaz oluyor su sancı ağrısı birde kesin dikişi oluyor mu yoksa suni sancıyla doğum yapıp dikişi olmayanda var mı?