11+3 günlük hamileyim .. Hep bir uyku hali mevcut , bulantım neredeyse Yok denecek kadar az oldu . Yalnız şu sıralar yemek yemek istemiyorum .. zorlayınca midem almayacak hissi var .. 8. Haftadan itibaren de folik asit kullanımı bıraktım . Doktor devam etmeyebilirsin demişti . Kullananlar var mı ? Ayrıca kalsiyum Demir takviyesi kaçıncı haftadan itibaren alınmalı ??