Merhaba 27+5 haftalık hamileyim. Dün şeker 75 mg şeker yükleme testi yaptırdım. Dün bir sıkıntı olmadı ama bugğn sabah kalktıgımdan beri çok kötü. Bai dönmesi mide bulantısı yaşıyorum. Şeker yüklemesiyle bi alakası varmı emin değilim ama varmı böyle bi durum yaşayanlar? Normal mi yoksa anormal bir durum mu?