Merhaba hanımlar, doktor kontrolünden geliyorum bebeğimin kilosuna göre 1 hafta önden gittiğini söyledi doktorum. Şöyle bi durum var aslında benim normalde son adet tarihim 8 temmuz ama doktora gittiğimde geç döllenme olabilir diye doktor 21 temmuz olarak baz almıştı tarihi. Sonrasında doktor değiştirdim ama bunu belirtmedim acaba önden gitmesinin sebebi tarihlerde bi karışıklık olmasından olabilir mi ? 8 temmuza göre baktığımda değerleri tam olması gerektiği gibi. Galiba içimi rahatlatmak için böyle bi çıkış yolu arıyorum 😊