Sema99 Minanin_Annesi ben kullanmadım yastık iki bebeğime halende yastıksız yatarlar sağ sola yatak içinde dönüyorlar çok 🌻🌻 kızım 2.5 yaşında oğlum 1.5 yaşında üçüncü gebeliğim onada kullanmıycam şimdilik
YazCilegi Minanin_Annesi Ben aldım. Gereklilik durumunu bilemem ama kafa yapısının basık olmaması için almayı ve kullanmayı gerek gördüm
meltemerdem Minanin_Annesi merhaba. Bende kafa şeklinin düzgün olması için babyjem kafa yastığı aldım
Cansu424 Minanin_Annesi meltemerdem Bende babyjeminkini aldim ama o cukur kısmı tam cukur degil zaten yeni dogan bebekler kafasini yana ceviriyorlar bizde ise yaramadi biraz buyudugunde oyun halisina yatirdigimda kullanmayi dusunuyorum suan hic bir ise yaramiyor
Minanin_Annesi Sema99 Evet doğrudur ben yenidogan için kullanılan 'dan bahsetmiştim kullanmayabilir de
Sema99 Minanin_Annesi aslında pek önermiyorlar yeni doğan bebekte belli zaman sonra kullanın diyorlar
meltemerdem Cansu424 bakalım, henüz kullanmak bize nasip olmadı 🙈 arkadaşım kullandı aslında hiç sorun yaşamadı ama değişiyor demek ki bebekten bebeğe 🤔