Selamlar arkadaşlar
dün öğlen saatinden gece sabaha kadar sancılıydı aynı zamanda bebekte çok çok hareketliydi ve alt tarafa vuruyodu sürekli. Doktoruma ulaşamadığım için hastaneyi aradım onlarda ağrı kesici alıp geçip geçmediğine bak dediler eğer geçerse demek ki normal bir sancı dediler. Yine de sormak istiyorum bu haftalarda böyle bi durum yaşayan var mı?