Kızlar yumoş lilyum kullanıyorum cok guzel kokusu ve kalıcı ama son 1 aydır camasirlarimda kötü koku olusuyo cam balkonda kurutuyorum hafif kivik bırakıyorum ama balkon kapısını açınca bile kötü koku geliyo hemen sebebi nedir bilen var mi ilk defa boyle biseyle karsilastim toz deterjan ariel kullanıyorum bu arada