Kızlar merhaba ben 15+2 günlük hamileyim . Bugün sabah 9 dan beri karın altımda bi sancı var . Gaz sancısı gibi ama çok rahatsız edici ve geçmiyor. Kanama lekelenme idrarda yanma öyle bi sıkıntı yok. Sizce hastaneye gitsem mi ? Çok dayanılmayacak bişey değil ama . Var mı böyle bişi olan ?