Merve599 Merhaba kızlarr bebek arabası konusunda çok kararsızım sadece travel sistem alacağımdan eminim dün e bebek in sitesini incelerken Graco evo travel bebek arabasını gördüm yorumlarda güzeldi aranızda bu markayı kullanan var mı veya memnun kaldığınız marka model varsa önerileriniZi alabilir miyim
Doruk_123 Merve599 canım Kraft sky I aldım geldi çok güzel şık görünüyor ama daha kullanmadım tabi ama tekerlekleri felan büyük sağlamlığı güzel belli inşallah kullanmak nasip olunca da memnun kalırım 👏🏻
Gulizz 44Queen Merve599 ben piere cardin trendy +plus aldım. 25 kga kadar taşıma kapasitesi var baya uzun ömürlü ve kaliteli bir araba birçok özelliği de var araştırmanızı tavsiye ederim 😊
Ysd00 Kraftı önerebilirim, ben Kraft energy aldım daha kullanmak nasip olmadı ama özellikleri, hafifliği, tel elle açılıp kapanması falan güzel. Port bebesi de bacaklarını acıtacak cinsten değil boyu uzadığında rahatça bacaklarını sarkıtabilecek.
44Queen Gulizz evet onu bende düşünmüştüm oda dönüyor sanırım YouTube da izlemiştim onda şöyle bir sorun düşündüm küçük tekerler arkaya geliyor dönünce öyle kullanmak da zor olur diye
Gulizz 44Queen yok hayır sapı dönmüyor puset ve diğer aparat dönüyo o sebeple küçük tekerler gelmiyor öne.
archmom Merve599 canım ben Prego Quantum aldım asırı memnunum . Hem çok hafif . Hem tek elle kapanıyor . Anakucagından normal kullanıma geçtiginde içindeki kısmı çıkarmadan kapanıyor katlanıyor o halde bile çok hafif ve az yer kaplıyor . 2. Araba almak zorunda bırakmayacak bir araba . Çok şık ve sürüşünü bir çok araba ile yan yana yaptım çok ergonomik 🙏🏻