Esra___ Htcncl 8 saat aç olman gerekiyor geceden bişeyler yiyorsan o yüzden yüksek çıkabilir normali 70-110 arası gebelikte 90 üstü pek istenmiyor
Pcoslubiranne Htcncl ust sinir 109 yaziyordu tahlil kagidimda benim de 108 cikmisti ama ben tok karnina vermistim.doktor sorun yok dedi.
AyeGlKarabulut Htcncl benimki 58 benimkide çok düşük 70 75 ideal olanı aslında doktoruma söyledim az az sık sık ye dedi ben normalde şekerli şeyleri çok severdim hamile kalınca içim almıyo diyorum herald ebğnyem şekere alıştı bu yüzden düşük çıkıyor yemiyorum hiç 🤔
Dilekarducc Esra___ peki ben birsey daha merak ediyorumm persembe gunu yukleme yapilacak gece yemek yemiyoruz su da mi icmeyecegiz🙈
Htcncl Esra___ anladım canım teşekkür ederim, geceleri önceden atıştırıyodum daha yüksek çıkıyor şimdi hiç bi şey yemiyorum yine böyle, insüline başlanacak kadar yüksek değil ama değil mi?
Esra___ Dilekarducc o konuda bi bilgim yok cnmm ben 16.haftadayım doktorum da daha bu konuyla ilgili bişey söylemedi su içmemek de gerekir mi bilmiyorum açıkcası
Maide Dilekarducc canim vala ben gece 3 gibi sahurda birseyler yedigimi soyledim doktor birsey olmaz dedi ve zaten degerlerim dusuk cikti yani gebelik sekeri cikmadi cok sukur
Esra___ Htcncl yok cnmm başlamazlar yükleme testi isteyebilir doktorun sonucuna göre de diyet uygularsın en kötü ihtimal benim de hep 85 çıkıyor
AyeGlKarabulut Htcncl tokluk şekerin yüksek çıkarsa başlanabilir yüklemeden sonra belli olur ama büyük ihtimalle diyet önerirler şekerden uzak dur birde öyle dene ekmekte bile insilün oranı var o yüzden dikkat edilmesi lazm
Htcncl Esra___ ay ben 1 aydır diyet yapıyorum zaten, geçen ay yaptırdım yükleme testi, diyet verdiler, cihaz verdiler, dahiliyeci beğendi sonuçları, kadın doğumcum beğenmedi, ben de karar veremiyorum iyi mi kötü mü diye
Esra___ Htcncl dahiliye de beğendiyse için rahat olsun cnmm diyete devam edersin istersen endokrine de danışabilirsin bu tarz durumlar asıl endokrinin uzmanlık alanı bi de stres yapma annemden biliyorum stres şekeri çok tetikliyor benim de ailede olduğu için doktor risk altındasın dedi bakalım zaman ne gösterecek
Htcncl AyeGlKarabulut ayy ben şekerli yeyince hareket ediyor diye abanmıştım o ara tatlıya ondan oldu sanırım 😅 Benim tiksindiğim hiç bi şey olmadı ondan yemeye devam ettim hep, çok da kilo aldım 😭
Mavi1 AyeGlKarabulut merhaba bende şekerli şeyler tüketmiyorum ama patates çok seviyorum ve yiyorumda acaba yüksek çıkar mı diye endişe ediyorum. ama onun dışında pirinç beyaz ekmek makarna un kekler şerbetli tatlılar filan yemiyorum midem almıyorda zaten. bi sorayım dedim nasıl besleniyorsunuz normalde özen gösteriyor musunuz
AyeGlKarabulut Htcncl ben 5 kğ verdim 22 haftalığım dün arkadaşlarda gittim doktora doktorum arkadaşlarıma diyo siz gün yapın bunu besleyin ☺
Esra___ AyeGlKarabulut doktorlar da maşallah komedyenlere taş çıkarıyor bazen çok güldüm doktorunuza 😂
Htcncl Gulkar benim açlık 118 çıkınca hemen dahiliyeye yönlendirdi beni, diyet yapıyorum bi aydır, akşam ve öğle açlık tokluklarında sıkıntı yok da sabah açlığım yüksek çıkıyor işte biraz
Htcncl Esra___ ay sağ olasın canım ya ne bileyim çocuğu etkilerse diye ister istemez stres oluyor insan, inşallah senin iyi çıkar 🙏🏼
AyeGlKarabulut Esra___ yaa doktorum çok tatlı ben işk defa böyle bir kadın doğuma denk geldim ☺ adamı görünce hah ben bunda doğururum güveni veriyor sağolsun bende ankisiyete var düşünce bozukluğu hep olumsuz düşünürüm adam beni çok rahatlatıyor ☺
Esra___ Htcncl inş cnmm allah hepimizin yavrularını korusun bende de troid illeti var maalesef hep aklımın bir köşesinde bebeğimi etkiler mi korkusu var seni çok iyi anlıyorum