Goknur1410 Kızlar karın bölgemin üstü geceden beri baskı var rahim bölgem çok ağrıyor ikiz gebelik bir kez daha böyle olmuştu dün gece resmen uyutmadı bisey olmuş olabilirmi 23+3
Mom626 Goknur1410 birşey olmaz annesi merak etme bebekler büyüyor rahim genişliyor normal bendede olmuştu dra gittim hemen iki bebekle bu az bile bebekler büyüdükçe yapar demişti yinede doktorunuza sorun isterseniz
Gamze0502 Goknur1410 o haftada benmde bi kere öyle oldu cok korkmştm yürümeme bile engel olmştu ağrısı ertesi günü kontrle gttm cok şükür hc bi sorun cıkmadı. Ama strestwn uzak dur derim oda sebeb olmş olabilir. Kanaman olmadığı sürece korkma bence
Goknur1410 Mom626 bende sordum aynısını dedi ama ikinci kez baskı olunca bisey oldu sanıyorum en korktuğum şey gordon dolanması olursa farktmem diye korkuyorum
Goknur1410 Gamze0502 evet uykudan ağlayarak uyandim yok böyle bi ağrı dedim ilk bi olmuştu kontrolle gidigimde sordum iyiler dedi içim rahatladı dün geceden olunca üstüne rahim bölgem ağrı olunca korkmadım değil yani