Kızlar geçen hafta açık kahve rengi leke ile doktora gitmiştim plasentanın arka tarafında 1-2 cm lik bir kanama alanı olduğunu söylemişti. O günden sonra hiç akıntım gelmedi progestan kullanıyorum. Ama doktor bugün kanama alanında bir değişiklik olmadığını her hafta gelmem gerektiğini takip edilmesi gerektiğini söyledi. Çok tedirgin oldum böyle olan var mı? 18 haftalık hamileyim