Emire1117 ben ilk başta o kadar çok üzüldüm ağladım ki doktorum erken doğum riski ve düşük riski net vardı demişti zaman belirlicek demişti dediklerine dikkat ederek kendimi ihmal etmeyerek 27 haftaya kadar geldik rabbim zamanında hayırlı doğum nasip etsin inşallah bizee.Sizde bir şey danışmak ya da bu konuyla ilgili moraliniz bozulduğunda bile yazın 🥰