Bende rengin hanımı duydum. 9 ay gittiğim doktor tam doğum arefesi içime sinmedi ve rengin hanıma siz sezeryanımı yapın dedim. Riskli olduğu için kan ünitemiz yok ben yapamam demişti o zaman ama ikinci gebelikte aklımda o var umarım onunla ilgili iyi şeyler duyarım 💞 sizin kaç haftalık