Aslanannesiayse bende 32 haftalık erken doğum yaptım ve 5 günlük yaşam mücadelesinden sonra cennet kuşumu Meva mi kaybettim. Ne görebildim,ne dokunabildim ne de bir damla sütüm nasip oldu😔Çok zor günlerdi.Kendime gelmem 2 yılımı aldı ve eylül ayında tekrar hamile olduğumu öğrendim. Şimdi 20+1 olduk bir erkek çocuğu bekliyoruz Rabbim nasip ederse. Umarim tekrar aynı şeyleri yaşamayız ve sağlıkla sıhhate alalım inşallah kucağımıza 🤲🤲🤲