Teacher-mom Evet iki arkadaş hamileyiz 11 haftalıkken doktorum erkek gibi dedi ama bellide olmaz çok erken dedi yüzük testini yaptım sürekli ileri geri gidiyordu arkadaşıma yaptık yüzük resmen daire çizdi gerçeklik payı mı bilmiyorum ama çok şaşırdım 😂
Sermec27 Teacher-mom yok canım ilk oğlumda ileri geri gitmişti ikinci oğlumda yuvarlak cizdi 🤭 tamamen tesadüf
MerveAkty Teacher-mom ilk kızımda daire çizmişti şimdiki hamileligimde dik gidip geliyodu doktor kız dedi 😁😁
Purpura26 Teacher-mom Ben de 9 haftalıkken yapmıştım erkek çıktı 😃 2 doktora gittim farklı ikiside erkek dedi 15. Haftamdayım bakalım değişmez sanırım
Sermec27 Teacher-mom valla ben ikinci oğlumda da kac kere denedim hep yuvarlak cizdi hatta dedim ilk oğlumda ileri geri gitti bunda yuvarlak ciziyorsa kesin kız demiştim ama erkekmiş sadece bazen tesadüf eseri tutuyor 🥰
Nagihan28 Nasıl yapıyorsunuz yüzük testini merak ettim bende denemek istiyorum biraz erken bizim için ama bu arada 11+3 haftadayız 🤭
Smctn Nagihan28 yuzugunuze uzun bir ip bağlayın sırt üstü yatin başka biri karnınıza yaklaşırsın yüzüğü daire çizerse kız ileri geri giderse erkek diyorlar
Smctn Teacher-mom benim daire çizdi kız oldu cin testi yaptım ordada kız çıktı şimdi kızıma kavuşmak için gün sayıyorum 😊