Goncaaaa Mrb normal dogum dusunuorum ilk hamileligim… doktorum epidural anesteziyi oneriyor ilk dogumum olacagi icin… daha once epidural vurularak normal dogum yapanlar memnun kaldilar mi yazabilir misiniz tecrubenizi
nev_hena Ben de takip edeyim burayı. 😃 Benim de ebem ve doktorum epidural önerdi. Yalnız çok yüksek doz uygulamıyoruz aksi halde doğumu uzatıyor dedi.