Dilanmerall63 Kaç gündür sancılarımda artış var ama şu son 4 saattir belden bacaklara doğru giren adet sancısına benziyen sancı dinmiyo sizce doğumun habercisi olabilirmi karnımda baya indi aşşağı akıntımdada artış var 🤔🤔🤔
Sema99 Dilanmerall63 doğum sancıları başlamış senin hemen acile gitmen lazım dinmiyorsa sıklıkla geliyorsa git beklemen hatA senin sağlığını tehlikeye atma
BuseGne Ben de 37+2 yim dün aynı sancılar bende de başladı hastaneye gittik 2 cm açılmam vardı sancı çıktı ama eve yolladı doktorum duş al hareket et bol bol deri istersen bir hastaneye git canım
Elifinannesi16 BuseGne peki doktor size erken doğumdan bahsetti ne zaman dogum gerçekleşir falan gibisinden
Sema99 Dilanmerall63 suyun gelmedi die sancı olur bnde oğlumda suyum gelmedi sancılarım başlamıştı hastanede suyum geldi Doğuma girerken iki tane Doğum yapan anne olarak diyorum suyun gelmedende sancılarda başlar
Sema99 Dilanmerall63 tamam canım ama gitmen lazım sağlığınızı tehlikeye atma en azından açıklık var mı yok mu die baksınlar doktorlar düzenli Aralıkla sancı olduğundan hemen gelin diyorlar
Dilanmerall63 Sema99 bendeki ara ara biren bi sancı değil sanki adet olmuşum gibi geçmeyen bi sancı inun dışındada karnım sertleşiyo ara ara
Sema99 Dilanmerall63 düzenli sancı var düzensiz sancı var bende de düzensiz sancı çıktı suyum fazla su fazlalılığına bağlı düzensiz sancı var dedi bi an sancı gelip daha sonra gelmeyen sancı ama ara ara sık sık geliyorsa sancı o düzenli Doğum sancısıdır
Zeyneb_mucizem Merhaba kizlar ben 39+1im gecen hafta soylediniz gibi ara ara sanci vardi azdi ama bu haftaya gireni hicbir sancim yok Sizce olurmu cunku normal dogum istiyorum 😣
BuseGne Elifinannesi16 doktorum hiçbir şey demedi açıkçası ben doğurur muyum bu açıklıkla dedim sancılarına bağlı bebeğin baş geliş pozisyonunda her an herşey olabilir ama şu gün de şu zaman da olur diyemem deyip eve yolladı 🐣