Twinhatice Kızlar gebelik kolestazı riskim var, tahlil bekliyoruz, doktor kolestaz varsa 36. Haftada alırım bebegi dedi, bu haftada doğum yapan var mı bebek kuvezde kalıyor mu, yardımcı olurmusunuz🙏🏻
Nurcannnnnnn Twinhatice arkadaşım doğum yaptı 3.378 gram doğdu küveze alınmadı dizinde birşey olmaz inşallah
Elvinferide Twinhatice evet tahlil yapıldı karaciğer enzimleri ve safra asidi yükselmiş ilaç kullanıyorum
Twinhatice Tatliskoo canım vücutta el ayaklarda aşırı derecede kasıntı oluyor, karaciğerde bi değer yüksek çıkıyormuş
Twinhatice Elvinferide ilaca rağmen geçerse yinede alacak mı 37 de, bi de ilac rahatlattı mı çok fazla kasıntı var bende, gece uykudan uyanıyorum saatlerce kaşınıyor
Elvinferide Twinhatice değerler düşse bile 37. Haftadan sonra bebek işin risk dedi doktor benim 29 haftada başladı kaşıntım şu an 32 haftadayım 3 haftadır ilaca devam ediyorum değerlerim yarı yarıya düştü kaşıntım da çok azalmıştı ama 3-4 gündür tekrar başladı bende anlamadım. Bebeğin bir sıkıntısı olmazsa Küveze girmez inşallah 36-37. Haftalardagelişimini tamamlıyormuş
yelizozturkk Twinhatice 36+3 dün doğum yaptım canım, benim bebeğimi aldılar küveze ama herhangi bi sağlık sorunu yok ciddi şükür, emme refleksi yoktu ne biberon aldı ne beni emebildi, bi kaç gün damardan besleyecekler kendini toparlasın diye. Ben de küvezden çok korkuyordum ama daha az önce gittim gördüm maşallah çok iyi bakıyorlar gayet mışıl mışıl uyuyor :))
Twinhatice yelizozturkk hayırla evinize götürün insalalh 🙏🏻🙏🏻Allahım yavrularımızı bize bağışlasın 🙏🏻Ciğer geliştirici uapmıslarmıydı, bide kilosu ne kadardı
yelizozturkk Twinhatice evet sütüm geldi ama çok da zorladık emsin diye ama memeyi alıyor ama çekemiyordu gücü yoktu o kadar :) biberonla mama denedik onu da alamayınca damardan beslemek için küveze aldılar. Biraz da hırıltılı nefes alıyordu hem onu da çözmüş oluruz dediler. Eğer beni emebilseydi almayacakları küveze benim sütümle toparlarmış kendini hemen ama sıpa uğraştırdı bizi :)
Twinhatice yelizozturkk canı sağolsun da seni de emer insallah annesi🙏🏻🙏🏻Hepimiz emek veriyoruz bebeklerimiz için hayırla gelsin kucagına 🙏🏻
Twinhatice Elvinferide Elvinferide bende 31. Haftada başladı yavaş yavaş arttı iki hafta önce baktığında bisey uok dedş değerde şimdi bi daha yapacak doktora gidiyorum
Kbrazs Ben 36+6 da doğum yaptim ağrılarim çoktu zaten sezeryan olucaktim ama kontrolde nst de agrim cok cikti zaten bende cok agri cekiyodum cok basinc vardi aşagi ve sezeryan yerime o yuzden o gun dogum yaptim cok sukur bir problem yasamadik sadece dogumda biraz solunum zorlugu yasamis bebegim bi kac saat gozlem altinda tuttular ama cok sukur atlatti dogumdan bikac saat sonra yanima getirdiler simdi 11 gunluk olduk cok sukur insallah sizde saglikla kucaginiza alirsiniz🤲