Srfyldrm Kızlar merhaba 14+5 günlüğüz. Üç gecedir gece yatarken yanlarımda ,çve kaburgama doğru acı ve acı oluyor. Kramp girer gibi. Ayakta yada gündüz böyle birşey yok. Dr kontrolume daha var sizce normal mi ilk gebeliğim
Yesimozdal Srfyldrm 20+5 im sol tarafımda yan da benimde ağrım var tam ağrı da değil ama değişik bir hissiyat 🙂
minikfare1 Srfyldrm böbreklerden de kaynaklanıyor olabilir idrar yolu enfeksiyonu da böbrekleri etkileyebilir
CeyhunMelikeMislina Srfyldrm canım bende 14 haftalığım dün gece sabaha kadar hiç uyumadım o agrılardan bende çok korktum doktorum idrar testi istedi temiz çıktı salı günü kontrole gideceğim inş 🙏 normaldir umarım
Srfyldrm CeyhunMelikeMislina inşallah normaldır. Çogunlugun oluyormuş sanırım büyüdüğü için baskı yapıyor herhaldr 🙈