BurcuP Mhrbn61 kayısı kompostosu içtim bol bol , çorba, sulu yemekler, bol su içtim. Benimki kanıyordu çok fena, kabız olacağım diye aklım çıkıyor 🙈
Serpil-3 Mhrbn61 bunun için krem var hatta fitil de var basur çatlakları çok zor iyileşir kabız olmamalısın bide aile hekimin krem yazar
Mhrbn61 BurcuP evet bende öyle en son doktorum fitil verdi o ıshal yaptı beni galiba şuan acımıyo çok kötü bişi ya
Serpil-3 Mhrbn61 valla fito krem işe yararmı bilmem ben hamile kalmadan önce kullanırdım progtolog adı sanırım o çok iyiydi ama hamileyken kullanılırmı bilmiyorum