mutlu haftalar anneler ve anne adayları😊 biz 35+3 olduk ve bugun doktor muayenemiz vardi, bebegim ultrasona gore 37 haftalik yani iki hafta önden gidiyoruz. bugun doktor dedi ki: bebegin kilosu 3200 , boyu 50 cm ve doguma kadar daha kilo almasini hesaplarsak % 99 sezeryan dogum olacak normal dogum olmasi imkansiz dedi. ayni durumda olupta normal dogum yapan ya da ayni durumda olupta normal dogum yapma ihtimali olan var mi bu konuda??