Mom26 zaten bir şey kullanamıyorsunuz rutin hayatınıza devam ediyorsunuz covit bile olsanız ilaç yasak, geriye ne kalıyor sadece meyve sebze et tavuk suyu soğan sarımsak ve normalde kullandığımız vitaminn hapları🤗 gitmeseniz bile teste kimseyle görüşmeyin aman diyim çok tehlikeli. İçiniz rahat olsun mesela ben hamileyim diye ilaçsız atlattım eşim de ilaç kullanmadı inşallah değilsinizdir ama öyleyseniz bile atlatırsınız sadece panik olmayın