Mom26 canım 3 hafta önce geçirdim ayakta geçirdim çok şükür bol bol sarımsaklı ekşili çorbalar yaptım içtik , bol bol portakal kivi yedik. Bol bol su içtik koku gidince de bol bol koku egzersizi yaptım gün gün gelmeye başladı şimdi şükür alıyorum kokuyu çok keskin olmasa da alıyorum.