Uzun uzunda yazacağım ama şimdilik böyle olsun sadece korkan stres yapan kardeşlerim varsa inanın hiiç korkulacak stres yapılacak bir durum yok dün akşam 8buçukta bebeğimi kucağıma aldım. Harika bir deneyim bastıma çekiştirme vs hissetmedim rahatsız edecek derece değildi. Bebeğim hemen çıktı zaten dikiş uzun sürüyor onda da ekip eğlenceli onları dinlerken zaman nası geçiyor anlamıyorsunuz. Gazımıda sabaha karşı çıkardım büyük tuvaletimi sabah yaptım çok şükür ilk ayağa kalmaktan inanın çok korkuyordum ama korktuğum kadar olmadı yardım ile yatağın kenarında 10dk oturdum derin nefesle ayağa dikildim yavaş yavaş acele yok. Sadece sütüm gelmedi pompa ile uyarıyorum oda gelecek inşallah. Ayrıntı veremeyeceğim ama hiiiiç korkacak bişey yok🌺🌺🌺 sorunuz olursa ara ara bakmaya çalışacağım