Gamze1903 bende 13haftalığım nur cansu yılmaz a gidiyordum ama bıraktım. Bilgisayara bakarak konuşan doktor, resimlerde gördüm çok ısınmıştım çok güleryüzlüydü ama gerçek hali malesef hiç öyle değil. Hastanede doktorunun mesai saatleri dışında doğum yaparsan doktorun gelmiyor, gece nöbette hangi doktor varsa o giriyormuş doğuma, hastanenin politikası buymuş. Doğum fiyatı doğuma giren doktorun ünvanına göre değişiklik gösteriyo Ama fiyatlar çevredeki hastanelere göre iyi, 875tl-1150tl arasında die hatırlıyorum. Oda konusunda görselleri gösterdiler fena değil, camlı camsız odalar var hangisi o an müsaitse o odaya alıyolarmış. Doktora sormuştum bu soruları, beni doğum heyeti hasta haklarına yönlendirdi direk ordan öğrendim bilgileri, gittiğin zaman sende mutlaka görüş derim.