elian Merhaba kızlar, bu yasa hala devam ediyor mu bilen var mı? İnternette bittiğine dair bir bilgi yok
Mehtap0606 elian merhaba evet canım devam ediyor devlet memurlarında 24. Haftada alabiliyorsun nasipse ben de 2 hafta sonra alacağım
glnzem elian evet devam ediyor ama kamu personelleri için geçerli. özel sektör için geçerli değil. Biz hamile sayılmıyoruz galiba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mymom_61 elian devam ediyor zorunlu izne ayırıyorlar ben de dün raporumu okula verdim doktorundan 24 haftalık gebe olduğuna dair rapor alıyorsun sadece müdürüne veriyorsun.
Mymom_61 Dbahar öyle bir durum yok ya resmi yazı var netten bakın müdürünuze iletin bence bu bir hak ve bunu kullanin
Mom8 Dbahar izin var her halükarda ama kurumların insiyatifinde ihtiyaç var diyip çağırabilir veya kullandırmayabiliyorlar
Kubra76 Ben öğretmenim geçen hafta verdim kabul edildi. Eğer uzaktan eğitim devam ederse evden devam edeceğim. Okul açılırsa okula gitmeyeceğim. Ben covid de geçirdim ama ikinciye yakalanmak daha riskli ve korkuyorm da
Mymom_61 Kubra76 beni müdürüm zorunlu ayırdı uzaktan da olsa ayrıldım. Okulların açılma ihtimaline karşı garanti olsun diye. Ki zaten uzaktan da istemiyorum hareketsizlikten öldük artık en azından yürüyüş vs yaparım evde hareket edebilirim o surecte
16ayse Planck_35 Kubra76 öyle oluyormu bende tam tatil dönüşü 24 hafta olacak uzaktan olursa devam edeceğim ama hem izinli olup hem ders verebilirmiyim diye kafamda sorular var
elian Mymom_61 ben 28 oldum kadın doğuma gidip muayene olduktan sonra bir dilekçe mi yazdırcam doktora ne yapıcam yardımcı olur musunuz☺️ Bir de özel hastane kabul olr mu?
Dbahar Mymom_61 yazılı dilekçe verdim çok uğraştım malasef bıraktım artık karantinadayım zaten bir ayım kaldı 32. Haftama gireceğim kendi iznime ayrılacağım inşallah
Mymom_61 elian evet canım doktoruna söyle sana 28 haftalık hamile olduğuna dair bir rapor versin sonra onu müdürüne ilet sadece bu kadar😃