Kiymtaysenur Ben sağa doğru rahat uyuyabiliyorum ama doktorumuz sola doğru yatmaya çalış dedi bende sola doğru uyuyorum gece sağa doğru uyuduğumu hissedince hemen dönderiyorum kendimi
Zeynepreyyan Leylaa22_ ben iki hamilelikte de öyle oldu. Doktor sakıncası yok sağ tarafa yatabilirsin dedi
Zeynepreyyan Mervee8 3 aydan sonra sırt üstü yatma dedi doktor. Kan akışı yavaşlar bebeğe kan gitmez dedi
Zeynepreyyan Aslihakoglu hayır öyle bir şey yok. Özellikle doktora sordum daha yatabilirsin sırt üstü ve yüz üstü yatma dedi. Doktordan da iyi bilecek değilsin dimi
Aslihakoglu Zeynepreyyan evet benimkinde veteriner zaten ki internetten aç hamilelikte kan damarlarının nereden gittiğine bak benim doktorum kızım sola yat bebegine kan daha iyi gider ve gelişir dedi benim için onun söylediği önemli başkası umrumda olmaz