Ekinci-ada12 bunu ilk kez duydum ama kendimi gördüm resmen 🧚🏻♀️ İlk kontrole gittigim doktor soldan gelen yumurtayla döllenmiş demişti bebek için, ilk gebeliğim ve hiç bişi bilmediğimden bu gereksiz bilgiyi benimle neden paylaştı ki filan demiştim çıkınca 😂 sonra cinsiyete dair bi kaç söylem duydum aslı ne kadar vardır bilmiyorum (sağdan döllenince kız, soldan döllenince erkek oluyor diye, bu arada oğlum olucak nasipse ama sadece tesadüf de olabilir 🙈) ve benim bebeğimin de haraketleri yoğun olarak solda ve sola yatınca hiç rahat edemiyorum ben 🤷🏻♀️