Kdk Sumeyyeunal 9+1 hiç başlamadı çok şükür 🙂🙏🏻 İnşallah bulantısız bir şekilde bebişimi kucağıma alabilirim. Darısı size 🙏🏻
Sedaerhan Sumeyyeunal 35.hafta olcam bulantı uok aşırı kusma var her bünye farklı ama inş hemen biter sizin
miray2015 bende de bulantılar ara ara oluyor sadece ağızda bi acı tat var o geçmiyor sizde oldumu ne aman geçti
Hamileadayibiranne Haftadan beri yaşıyorum şuan 9+4 ama bulantı kusma devam ediyor prilam kullanıyorum günde 1 tane ama yine aynı 😔
Hamileadayibiranne Sumeyyeunal perşembe kontrol var konuşacağım kusmamak için zor tutuyorum bazen kendimi 😔 Allah yardımcımız olsun
Hamileadayibiranne Kubrakorkut çocuk gittikçe kendine yer açıyormuş yani büyümek için normal canım 🌸 benim tanıdıklarımın hep böyle olmuş 😊
Medinevurall066 Sumeyyeunal daha bismillah yeni başlamış canım 😂 benim 4.aya kadar bulantı-kusma oldu. Sonra rahatladım biraz derkeeen 32 de felan mide yanması başladı şuan 38im mide yanmaları devam.