Bu ay çatlatma iğnesi vurulmuştum ama tutmamış adetime 2 gün var gece heyecandan uyuyamadm bile bi gün daha bekleyeyim dedim pozitif çıkar diye düşündüm doktorum dedi erken gebelik testi yap çıkar ve çıkmadı kasık bel ağrım var kist oluştuğunu gösteriyor o da yine sil baştan önce 2 3 ay kisti eritecez sonra yumurtaları büyütecez sonra tekrar yine iğne yorucu ve sıkıcı bi süreç 😔