Papatya_38 merhaba bnde adet gecikmeden önce hamile olduğumu öğrendim ve hmn doktora gittim ama keseyi görmedi dış gebelik olabilir dedi 3 gün sonra çağırdı mutlaka gel dedi ama bn 8 gün sonra başka doktordan randevu aldım yani dün gittim 6+2 de.kese göründü ve bebeğin eşi oluşmuş dedi istersen alttan bakıp kalp atışını duyabiliriz dedi bn istemedim 10 gün sonra tekrar gidecem kalp atışı için inşallah sende görürsün