Yena hayir. Ben öncesinde kullaniyordum ztn planli bi gebelik dgldi. Ama gebe kaldigimi t hissetmstm günm gecmeden birakmstm ben. Tabi zorlanmadim mi zorlandim. Anksiyete basladi. Zorlandim. Ev icinde yuruyodum. Öyle öyle gecti. Bide mide bulantim cok uzun surdufu icin arada kaynadi diyebilirim. Ama gebelikte en zararsiz ilac bile zararli gerek yok yanu. Doktor kullan dese bile ben kullanmam.