Hayriye1410 aynıyız bende 39+1 hiç bir belirti yok sancı nişan 🙈 geçen hafta sadece suyun biraz azalmış dedi doktorum bebek hareketlerini kontrol et dedi bakalım beklemedeyiz. Açılmaya bakmadı nst ye girdim orda da her şey yolunda çıktı bakalım haftaya kontrolümüz var gelmezse o zamana kadar