Merve8126 Merhabalar 14+6 dayız bugün biraz kahverengi lekelenme oldu ilk kez nedendir sizce kötü bir şey mi oluyor
Martha Merve8126 doktora gidip usgde kanama alanı var mı görmesi lazım. Onun dışında gerekli şeyleri o söyler ilaç, dinlenme gibi ama ihmal etmeyin
Merve8126 Kediannesi123 yok devam etmiyor doktorumu aradım ama rahimdeki eski kandır yeni kan gelmediği sürece sorun olmaz dedi teşekkür ederim ilginize