Papatyaaa90 Boyle durumda olanlar tecrubelerini paylasabilir mi. Ben de 3 cm acilma var. Sanci kasilma cok hafif oluyor ama bir sure sonra geciyor. Suni sanci almadan olmayacak gibi
YaseminBatrk Papatyaaa90 benim 2 cm açıklık vardı nişan geldi o gece hastane de yattım tüm gece suni yedim gene aşılmadı olmadı sabah fitil verdiler 2 saatte hamd olsun açılma oldu normal doğum yaptım dilerim sizde en güzel hayırlı bir şekilde doğum yaparsınız
Hayriye1410 Papatyaaa90 39+1 im 3 cm açılmam var nişanım da geldi ama sancım yok. Bugüm kontrolüm var saati bekliyorum