Dün ögle saatlerinde sezeryanla kızımı kucağıma aldım gayet güzel sütüm geldi emiyor derken akşam saatlerinde kusma ve nefes kesintisi yaşadık anneden idrar yolu enfeksiyonu almış acil küveze yatırmamız gerek dediler tahmini kaç gün kalır şuan için hala bi bilgi alamadım başına gelen var mı dualarınıza kızımıda alın ne olur 😔🙏