Aras13 canım hemen doktoruna yaz ve en yakın sağlık kurulusuna git derim. Doktorum bana adet sancısı gibi ağrının olması vede kan gelmesi tehlikeye işaret olduğunu söylüyor. Korkutmak için demiyorum önlemini alman için diyorum sadece. Rabbim yardımcın olsun bebeğini korusun inşallah, bizleride haberdar et..