Medela swing pompadan çok memnunum kesinlikle alınması gerekir bence ilk zamanlar orantısız süt oluyo memeyi rahat boşaltıp sütü buzlukta istiflemek çok akıllıca oluyo özellikle kolostrumu ilk üç ay aşılardan sonra bebeğime içirdim ateş huysuzluk baya az oldu manuel çok can yakıyo bi süre sonra göğüslerinize dokunmak bile istemeyebilirsiniz o yüzden elektrikli alın derim ben