Meleknur0721 canım benim doğumda değil ama saf kesesi ameliyatından sonra başıma gelmişti. Yüksek ihtimalle genel anestezi aldıysan sedyeden sedye geçirken falan incitiyorlar kolu. Ben kolumun ağırısından duramıyorum ölüyorum sanıyordum kaç kere hastaneye gittim normal dediler sonradan aklıma geldi sedyeden sedyeye geçirirken fark etmemişimdir diye