Nesomer Asiper bizdede öyle 😅 eşimin beğendiğini ben beğenmiyorum, benim beğendiğimide eşim beğenmiyor isim konusunda çok iyi anlaşıyoruz ve hala ortada net bi isim yok
Tarcin Erkek ismi bulmak bana da çok zor geliyor. Biz Teoman koymayı düşünüyoruz ama daha net değil bakalım Yazdığın listed de Baran ismi güzel gayet🙏
Esesli Biz oğlumuz olsaydı Yiğit Ömer koyacaktık. Ama Kızımız olacak adını Damla koymayı düşünüyoruz 😍
Mineferah Benimde oglum oluyor, isim konusunda epey sıkıntı yasadim.. En sonunda Aksel olmasina karar verdik, zaten aylarca öyle sevip öyle seslendik😍 sizde degerlendirebilirsiniz
ToprakVeAnnesi35 Benim pontik oğlumun ismi Toprak🙂 2,5 yaşında teyzeleri belki düşünebilirsiniz🙂. Şimdi hamileyim kızım olursa şayet Tuana düşünüyorum. Hepinize fikir olsun güzel anneler😘