Kvsr-klm doktorlar daha çok sola yatmagi tavsiye etselerdr, ben her iki tarafa donub uyuyorum, bazende sirt ustu dinleniyorum, bir tarafa çok yatdigimda bebek orda top gibi toparlaniyor sanki, ozaman agrini hiss ediyorum, uzandigim halda donmemeye çalîşiyorum, duyduklarima gore kordon dolonmasi yapiyor, yatakta dikelib oturub donuyorum, uykulu halimle zaten sirtustu bile yatiyorum sagolsun bebişim harakete geçib uyandiriyor 😁 bizde 27+2 olmuşuk şükürler olsun🤗